آرشیو پرسش و پاسخ ها: خواستگاری و ازدواج

خواستگار زیاد دارم اما تممایلی به ازدواج ندارم

با سلام؛ دختري هستم متولد 67 ولي علاقه چنداني به ازدواج ندارم با وجود داشتن خواستگار ولي تمايلي به ازدواج ندارم خواهش مي‌كنم راهنمايي‌ام كنيد. با تشكر
باسلام خواهر گرامی؛ خداوند عشق به زندگی و بقای نسل را در وجود همه ما انسانها قرار داده و بطور طبیعی همه تمایل به ازدواج و زنگی مشترک را دارند اما بعضی افراد بدلائل مختلف احساس می‌کنند این میل در آنها کمتر است یا نیست باحتمال زیاد این احساس شما مربوط به شرایط خانوادگی و رفتار اطرافیان شماست که و یا ناسازگاری والدین یا بستگان شماست که اینگونه تاثیر منفی بر افکار شما گذاشته و سبب گشته نسبت به ازدواج دید منفی داشته باشید و تمایلی نداشته باشید. البته نادر افرادی هم هستند که بدلائل ژنتیکی حس زنانه در آنها کمتر است و گاه حس مردانه بیشتر است که به این افراد دو جنسیتی گفته می‌شود که با غلبه یکی از دو احساس با کمک عمل جراحی یا زن می‌شود یا مرد ولی مورد شما باحتمال زیاد همه نگاه منفی به ازدواج است که با مطالعه بیشتر و نگاه مثبت به انسان‌های خوشبخت تغییر می‌کند.
موفق باشید.
(2 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید