آرشیو پرسش و پاسخ ها: مسائل جنسی

تحریک به وسیله ی فکر کردن به همسر

سوال:حکم تحریک شدن به وسیله نگاه کردن به آینه در هنگام مقاربت یا ملاعبه چیست؟
نگاه کردن به آلت خود در آینه یا بدون آن در هنگام رابطه جنسی به منظور لذت بردن از نحوه تحریک همسر نه صرف لذت از آلت خود چه حکمی دارد؟
آیا همسر می تواند از خواهش شوهر خود در این مورد به سبب گناهی که مرتکب می شود تمکین نکند؟

جواب: 1- هرگونه استفاده جنسی وعشقبازی و تحریک شدن بین زن وشوهر مباح ومجاز است یعنی زن وشوهر مجازند به هر شکل و روشی از همدیگر لذت جنسی ببرند درصورتی که هردوطرف تمایل داشته باشند وتحریک شدن در آینه اگر به تنهایی انجام بشه جایز نیست و ممکنه به خودارضایی منجر بشود ولی اگر درعشقبازی باهمسر در مقابل آینه و دیدن تصویر این صحنه بر کیفیت کار بیفزایدو سبب انس و الفت و محبت ولذت بیشتر باشد مانعی ندارد.
2-فکر کردن به همسر شرعی و تحریک شدن درتنهایی مانعی ندارد ولی باید مراقب بود اگر ادامه پیداکند و احتمال بگناه افتادن باشد و زمینه خودارضایی فراهم شود جایز نیست.
3-نگاه کردن به عکس همسر شرعی به قصد لذت مانعی ندارد ولی شرط بند قبلی مراعات گردد گرفتن عکس و فیلم از رابطه جنسی بین زن وشوهر معقول و پسندیده نیست چونکه باتوجه به عدم امنیت رسانه ای بسیار کارخطرناکی است چون سیستم گوشی ها و دوربینهای دیجیتال بگونه ای ساخته شده که میتواند تصاویرگرفته شده را بدون اطلاع طرفین به شرکت سازنده گوشی و دوربین وافراد شیاد و کلاه بردار انتقال دهد و اگر توجه کنید بسیاری از فیلمهای لورفته از خانواده ها که موجب هتک حرمت و بی آبرویی ها و اخاذی های مفسدین و هوسبازان میشود فقط بخاطر همین اهمال کاری ها و بی توجهه ها صورت میگیرد بنابر این توصیه موکد میشود از این قبیل کارها شدیدا اجتناب کنید و حتی هنگام نزدیکی گوشیهای خود راخاموش و یا دور از صحنه قرار دهید.

(36 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید