آرشیو پرسش و پاسخ ها: عشق و عاشقی

علاقه

 

سوال: من پسری هستم که قرار بود چندروز قبل به خواستگاری دختر خانمی که بهش علاقه داشتم برم ولی بدلیل مخالفت های پدرومادرم عقدکردن و هردو ناراضی و نارحت هستیم از این موضوع.به اصرار پدرشان سرسفره عقد نشستن و پدرشان جای این خانم بله روگفتن..هردو 25ساله هستیم.میخواستم بدونم ایشون که حالا عقد کردن احتمال بازگشتشون هست؟این ازدواج دوام داره ازدواجی که با زور انجام شده؟
جواب: اگر آن خانم عقد کرده بهتر است دیگر از خیرش بگذرید و فراموشش کنید حتما قسمت شما نبوده وشما باید تا قبل از مراسم عقد تلاش میکردید خانواده را راضی کنید ولی الان دیگر اون زن شوهر دار است و شرعا شما مجاز نیستید به او فکر کنید ولی راهکارش این است که اگر واقعا او به این عقد راضی نبوده و مخالف بوده قلبا و زبانا اصلا صحت عقد جای سوال وشبهه دارد ولی درهرصورت راه بازگشتش همین است که آنها جدا بشوند و طلاق بگیرند و صبر کنید تا عده طلاق تمام بشود بعد شما میتوانید او را عقد کنید.



(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید