آرشیو پرسش و پاسخ ها: انحرافات جنسی

ازدواج نکردن

 

در محیط کار بنده، کارکنان همگی مرد هستند. یکی از آنها چهل ساله و مجرد است. وقتی ازش پرسیدم چرا در این سن هنوز مجردی بهم گفت: اگر زن بگیرم مجبور میشم با زنم رابطه جنسی داشته باشم که زن من یک نفر است. اما با مجرد ماندن و دیدن فیلمهای آنچنانی و بدنبالش خود ارضایی، میتوانم با صدها یا هزاران زن، سکس و انزال داشته باشم. و میگفت بدلیل چنین عقیده و روحیه ای، خواه ناخواه پس از ازدواج، مطئنم که به زنم خیانت می کنم و چون اهل خیانت نیستم، چنین تصمیمی برای زندگی ام گرفته ام. برای حل چنین مشکلی، یا باید خانمم و یا قانون مملکت چنین اجازه ای بهم بده که در عین متاهلی با زنان دیگر هم رابطه داشته باشم، یا باید به خارج از کشور برم که به هدفم برسم و یا اینکه مجرد بمانم و از طریق فیلم، با زنهای مختلف رابطه داشته باشم.
> > چنین موردی بسیار برام عجیب بود. از نظر روانشناسی، علت چنین سلیقه ای واقعا چیست؟ چرا مردی چهل ساله، تمایل دارد یا تصمیم گرفته که مجرد بماند و از طریق فیلم، با چندین نفر رابطه ی جنسی داشته باشد؟ واقعا چرا؟

بیان این حرفهای بی پایه ناشی از عدم درک صحیح و وجود عقده های روحی روانی و بحران جنسیتی در فرد است حدس میزنم این فرددارای ناتوانی جنسی و عدم توانایی در ایجاد رابطه با زنان است و برای پوشش بیماری و عیب خود با بیان این اظهارات سعی در عادی جلوه دادن اوضاع روحی خود و سرپوش نهادن بر ناتوانی وسست بودن افکار خود دارد خیلی به سخنان بی پایه این افراد توجه نکنید چون ضرب المثلی قدیمی است که میگوید گربه وقتی دستش به گوشت نمیرسد آن را بد بو میداند و میگوید اخ اخ


(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید