آرشیو پرسش و پاسخ ها: خواستگاری

وقفه افتادن در خواستگاری

 

با سلام، ما به خواستگاری دختری رفتیم، در همون اثنا به ما گفتن که این دختر کمی بی بند و باراست ما هم با پدرش در میان گذاشتیم ،پدرش هم گفت من تا جایی که می تونستم مراقبش بودم و کنترلش کردم در ضمن باباش گفت فردا باز بیاین و صحبتهاتون رو بکنید حتی زمانی رو برای رفتن پیشنهاد داد که خودش تو خونه نبود ولی ما فردا زنگ زدیم گفتیم که آقا نشد ما بیایم و برای طرفین هم آرزوی موفقیت کردیم.
خلاصه ما باز خیالمون راحت نشد و به تحقیقاتمون ادامه دادیم تا جایی که به کذب بودن اون مطلب مطمئن شدیم، حالا یکی به هر دلیلی سنگ اندازی کرده، ولی مشکل اینجاس که ما الان هر چی به پدرش میگیم که مذاکرات به حالت قبلی برگرده و مجددا همون روند رو ادامه بدیم (حتی از دایی دختره به عنوان واسطه پرنفوذ) اما ایشون اصلا زیر بار نمیره و رضایت نمیده،میگه در اون مورد دیگه صحبتی نمونده،حالا به نظر شما ما چی کار کنیم؟ رمال هم گفته اگه بخاین کاری می کنم که تا 24 ساعت اونا بیان منت کشی!
خانواده می گن از رمال استفاده کنیم!

باسلام دوست عزیز خوب شما چند اشتباه رو انجام دادی
اول اینکه بدون تحقیقات کامل اقدام به خواستگاری کردی
دوم اینکه به حرفهای دیگران بدون سند گوش کردی و تهمت زدی
سوم اینکه مستقیم رفتی به پدر دختر گفتی اقلا با خود دختر مطرح میکردی یا میرفتی بیشتر تحقیق میکردی
چهارم اینکه هنوز انتظار داری شما رو به دامادی قبول کنند با این رفتار نسنجیده و اشتباه
درهر صورت من فکر میکنم از خیر این خواستگاری بگذری و رها کنی اما اگه خیلی باون دختر علاقمندی راهش اینه که اگر دختر هم شما رو دوست داره اولا از خود دختر کمک بگیری تا خانواد شو راضی کنه دوما بدنبال یک واسطه قوی تر باش سوما باید اشتباه خودتو جبران کنی
حرف رمال و جادو و جنبل رو هم فراموش کن خودت برو خارج از خانواده با پدرش با مهربانی و منطقی حرف بزن و رضایتش رو جلب کن


(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید