آرشیو پرسش و پاسخ ها: انحرافات جنسی

کشیده شدن به انحراف

 

سلام،ممنون پسری هستم18 ساله،اول خیلی بچه ی با خدایی بودم اما حدود 2 سال از بعد از بلوغ به انحراف کشیده شدم(از نظر جنسی)ولی اکثر اوقات نمازم رو اول وقت میخوانم و حتی نماز قضا ندارم ولی خیلی به سمت انحرافات کشیده میشمف،میخواستم بدون کار های خوبم اثر بد کار های بدم را از بین می برد؟و یا کارهای بدم باعث میشه که اثر کارهای خوبم ازبین برود؟در ضمن خیلی آدم خوش اخلاقی هستم.
باسلام دوست عزیز خدا را شاکرباشید که در ابتدای جوانی نسبت به زندگی و رابطه خودت با خدای مهربون حساسسیت نشون میدی همینکه نمازهاتو بموقع میخونی ورابطه ات با خدا خوبه نشانه خوبیه که کمکت میکنه مسیر درست رو ادامه بدی دوست عزیز اعمال خوب و بد ما همه بر هم تاثیر گذارند البته باانجام هر گناه و عمل زشت یک نوع تاریکی در روح و روان انسان ایجاد می شود كه اگر ادامه یابد اثرات آنها متراكم شده، به صورت وحشتناكى انسان را مسخ مى‏كند.
ولى كار نیك كه از انگیزه الهى سر چشمه گرفته به روح آدمى لطافتى می بخشد كه آثار گناه را مى‏تواند از آن بشوید و آن تیرگیها را به روشنایى مبدل سازد.قرآن میفرماید:
وَ أَقِمِ الصَّلاةَ طَرَفَیِ النَّهارِ وَ زُلَفاً مِنَ اللَّیْلِ إِنَّ الْحَسَناتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئاتِ ذلِكَ ذِكْرى‏ لِلذَّاكِرِین‏َ» سوره مبارکه هود آیه114
پیامبر اکرم میفرماید:" نمازهاى پنجگانه براى امت من همچون یك نهر آب جارى است كه بر در خانه یكى از شما باشد، آیا گمان مى‏كنید اگر كثافتى در تن او باشد و سپس پنج بار در روز در آن نهر غسل كند آیا چیزى از آن بر جسد او خواهد ماند (مسلما نه) همچنین است بخدا سوگند نمازهاى پنجگانه براى امت من.( مجمع البیان ذیل آیه 7 عنکبوت)
قرآن میفرماید:إن تجتنبوا کبائر ما تنهون عنه نکفر عنکم سیئاتکم و ندخلکم مدخلا کریما» (14) ا گناهان بزرگ اجتناب کنید(مانند شرک و گناهان کبیره که وعده عذاب داده شده) که خداوند گناهان کوچک را ندیده میگیرد.
بنابر این سعی کنید گام بگام به خدا نزدیکتر شوید و باترک گناه از شیطان ملعون دورتر گردید تا بنده خالص خداشوید ان شاءالله


(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید