آرشیو پرسش و پاسخ ها: خواستگاری و ازدواج

ابراز علاقه به پسر مورد علاقه ام

سلام؛ می‌خواهم به پسری که یه ساله دوسش دارم ابراز علاقه کنم؛ لطفا یه روش بهم پیشنهاد کنید. من دختر سبک و هرزه ای نیستم، خود پسره هم اینو میدونه.
باسلام دوست عزیز؛ ابراز علاقه یک خانم به یک پسر غریبه و نامحرم اصلا در شان و منزلت یک بانوی مسلمان و متدین نیست. اصلا دوستی و رابطه با نامحرم درست نیست. اگه اون آقا پسر به شما علاقمنده و قصد ازدواج داره خوب باید بیاد خواستگاری و بعد از اینکه همسر شما شد به ایشون ابراز علاقه کن و براش همسری با وفا مهربان باش ولی الان اصلا توصیه نمیکنم با ایشون حرفهای غیرمعمول بزنید چون اغلب پسرها از ایجاد رابطه فقط بدنبال سوءاستفاده جنسی از دخترا هستند و طبق آماری که منتشر شده فقط 3 درصد پسرها با دوست دخترشون ازدواج میکنند بقیه معتقدند که دختری که براحتی با پسرها دوست میشه برای زندگی مشترک و ازدواج مناسب نیست و نمیشه بهش اعتماد کرد چون ممکنه بعدا با یه پسر خوشتیپ تر از ما هم دوست بشه و به ما خیانت کنه بنابراین عفت و صلابت و وقار خودتون رو حفظ کن و اگر اون پسر در دوست داشتن و عشق قصد و نیت زندگی داره بگو بیاد خواستگاری و سریع تر هر گونه رابطه با اون رو قطع کن.
البته پیشنهاد ازدواج را با یک شخص مورد اعتمادتان مطرح کن تا او به آن پسر پیشنهاد بدهد نه شما. این باعث حفظ شخصیت و وقار شما خواهد شد.
موفق باشید.
(4 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید