آرشیو پرسش و پاسخ ها: خواستگاری و ازدواج

در ازداج قیافه و زیبائی برام مهمه

سلام؛ من دانشجو هستم به مادر و پدرم میگم یک خانم محجبه با حیا دیدم بریم تحقیقات وخواستگاری اما فردا میرم اما به یکباره نمیخوام اما چشمم به یکی میفته که احساس می‌کنم نسبت به ان خانم دیروزی زیباتر هستش چون برام قیافه مهمه اگه بعد ازدواج هم چنین حالتی باشه دیگه هیچ.... چون هر روز زیباترش رو میبینم حال چه کار کنم؟
باسلام دوست عزیز؛ در ازدواج بهتر است معیار شما برای همسر مناسب و شریک زندگی غیر از زیبایی ظاهری، زیبائیهای باطنی و خصلتهای ذاتی فرد باشه نه زیبایی و جمال. سعی کنید معیار شما در انتخاب اصالت خانوادگی ، ایمان و اخلاق خوب باشه، عفت و پاکدامنی برای یک دختر بزرگترین سرمایه است نه جمال و زیبایی. اگر معیار شما زیبایی و قشنگی دختر باشه خوب بعد از ازدواج همه مردهای دیگه هم با دیدن همسر تو لذت میبرند آیا این شما رو خوشحال میکنه؟ قطعا چنین نیست پس سعی کنید به ظاهر افراد توجه نکنید بلکه به خصلتهای درونی، صفات نیک، ایمان و پاکدامنی دختر عنایت داشته باشی وگرنه همانطور که خودتون گفتید همیشه دختران زیباتر و جذابتر هم وجود داره پس با این روحیه نمیتونید زندگی کنید ...موفق باشی.
(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید