آرشیو پرسش و پاسخ ها: دعا و نیایش

عشق به امام زمان(عج)

من نزدیک به 20 سال است که هر شب برای امام زمان(عج) روزی 100 صلوات نذر کردم به نیت فرج و سلامتیشون و نزدیک 10 سال است که باید 3 صفحه قرآن بخوانم گاهی اوقات روزه هم می‌گیرم و زیارت عاشورا هم می‌خوانم با این شرایط من دوست دارم عاشق امام زمان بشوم ولی هنوز نشدم لطفا راهنمایی کنید چگونه عاشق امام زمان بشوم؟
با عرض سلام و ادب خدمت شما بزرگوار
عشق یک میل نفسانی ست که انسان را مجبور میکند برای وصال به معشوق تلاش و کوشش کند و در برخی موارد دعا و مناجات به جا آورد. اگر تصور ما این باشد که صرف علاقه به تنهایی و یا دعا و تضرع ، وصال به معشوقی همچون حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف را محقق می آورد؛ کمی از منطق عشق فاصله داریم.
عشق به صاحب الزمان عجل الله بیش از آنکه نمودش در قلب است در مقام عمل نیازمند رشد و تعالی ست؛ به عبارت دیگر عاشق باید به دنبال عمل به خواسته های معشوقش باشد نه مدعی عشقی باشد که صرفا در دل موج بزند.
گرچه بسیار قابل تحسین است که انسان برای رضایت و شادی قلب امامش از هر دعا و مناجاتی بهره ببرد و قطعا وصال به آن حضرت را نزدیک خواهد کرد. در پایان از جناب تان عاجزانه التماس دعا داریم و امیدواریم در راه رسیدن به معشوق برحق عالمیان موفق و مؤید باشید.
(2 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید