آرشیو پرسش و پاسخ ها: خواستگاری و ازدواج

خواستگارم سیگار می کشد و از جهت ایمانی ضعیف است

با سلام؛ دخترى هستم سى وچهار ساله داراى مدرک تحصيلى کارشناسى و کارمند از نظر اجتماعى موقعيت مناسب ولى هنوز حتى يکبار هم برايم خواستگار نيامده از نظر جسمى و زيبايى مشکلى ندارم اخيرا با توسل زياد شخصى که هم از نظر تحصيلات هم از نظر شغلى و هم سنى حدود چهار سال اختلاف داريم و يکبار هم ازدواج کرده در دوران عقد طلاق گرفته با صداقت هم مى گويد چند مرتبه قليان و ترياک کشيده و الان هم سيگار مى کشد و مى خواهد ترک کند نمى دانم چه کنم من نياز به ازدواج دارم ايا با اين شرايط بپذيرم يا نه؟ از نظر اقتصادى هم در سختى هستند لطفا راهنمايى کنيد از لحاظ ايمانى هم ايشان درسطح پايينى هستند واجبات را انجام مى‌دهند اما موسيقى هم گوش مى‌کند.
باسلام خواهر گرامی؛ هر انسانی چه دختر چه پسر باید ازدواج کند و سروسامان بگیرد اگر خواستگار شما فرد با ایمانی باشد و اهل خلاف آشکار نباشد چرا قبول نکنی اینکه قبلا ازدواج کرده و طلاق گرفته مهم نیست اگر بد اخلاق و تندخو نباشد با توکل بر خدا قبول کنید و شما بعد از ازدواج می‌توانید با درایت و مهربانی نواقص و عیوب او را رفع واصلاح کنید انشاءالله. خوشبخت باشید
(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید